.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زیرساختهای امداد و نجات مازندران کافی نیست

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به مسافرپذیر بودن استان در عین حال از کافی نبودن زیرساختهای امداد و نجات در استان انتقاد کرد.

عباد اسدی ظهر چهارشنبه در بازدید از پایگاه امداد جاده ای نیالا در شرق مازندران افزود: مازندران با توجه به شرایط اقلیمی، طبیعی و با عنایت به ویژگیهای گردشگری که همه ساله و بویژه در ایام تابستان و نوروز پذیرای میلیونها مسافر ازاقصی نقاط کشور است از استانهای حادثه خیز به شمار می رود.

وی خاطرنشان کرد: این مهم ضرورت تقویت و توسعه زیرساختهای امداد و نجات را دوچندان می کند.

وی از به استقرار بیش از 10 پایگاه امدادو نجات جاده ای ثابت در طول محورهای مواصلاتی استان که بصورت شبانه روزی به هموطنان خدمت رسانی می کنند خبر داد.

اسدی افزود: تجهیز این پایگاهها به آمبولانس های پیشرفته و مجهز، ست های سبک و سنگین نجات و ارتقای سطح آموزشی نجاتگران مستقر در این پایگاهها از مهم ترین برنامه های جمعیت هلال احمر استان در سالجاری است.

وی اظهار داشت: خوشبختانه در اواخر سال گذشته، چندین دستگاه آمبولانس و خودروهای عملیاتی و پشتیبانی به ناوگان جمعیت هلال احمر استان افزوده شد که با پیگیری های لازم و مساعدت مسئولان جمعیت هلال احمر کشور در سال جدید شاهد افزایش این امکانات در جمعیت استان و تخصیص اعتبارات ویژه در این بخش خواهیم بود.

اسدی، با اشاره به ویژگی منحصر به فرد استان در زمینه گردشگری گفت: مازندران استانی با ویژگی های ملی است که زیرساخت های آن باید با نگاه ملی مورد ارزیابی قرار گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد: جمعیت هلال احمر استان در تلاش است با استفاده از همه ظرفیت های موجود خدمت رسانی به شهروندان و میهمانان استان را در کمترین زمان ممکن محقق که عنایت ویژه مسئولان استان و نمایندگان مردم مازندران در خانه ملت در راستای توسعه زیرساخت های مورد نیاز جمعیت هلال احمر استان می تواند بسیار موثر باشد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.